lifebysanna

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av sanna nilsson - 28 augusti 2011 23:26

Det var jättetrevligt att åka iväg till dössberget med systrarna nilsson. Älskar min mamma och mina mostrar. Världens bästa måste jag säga :) Vi fick tillslut till några fina bilder som vi kände oss nöjda med. Så nu har jag och mamma redigerat bilder hela kvällen och skickat iväg ett gäng på framkallning, så de kommer väl på tisdag kanske. Har även tagit med några bilder som jag själv ska ha i mina ramar som jag köpte när vi var till ikea :) 


Har pratat med min älskling ikväll också. Jag blir så glad när jag har fått pratat av mig lite med honom, det blir ju så sällan man kan prata.. Men om 2 veckor är han här hos mig igen! Jag längtar så mycket och vi ska ha sånna härliga dagar tillsammans då :) 


Nu vet jag inte vad jag ska göra..  glo på en film tills man somnar kanske :)


 Mamma och Ellen :)


 Så otroligt fina ;D


"Vi ser ut som blåsfiskar"   Jag och ellen fick vara med också  Snyggt!      Den här bilden blir det förstoring på :)

Av sanna nilsson - 28 augusti 2011 17:21

Nu är jag hemma i Grycksbo igen, faktiskt lite skönt att komma hem till familjen igen. :) 

Igår var jag ut på pitchers med Mikaela. Åh vilken trevlig kväll vi hade, jag tror att hon tyckte detsamma :) Träffade på lite trevliga människor som man inte träffat på ett tag! Sen skjutsade Johan och Mickis hem mig till mamma. :)


Var meningen att jag skulle ta tag i det hela idag, träffa min pappa.. men jag vaknade så sent och min mobil har blivit helknäpp! Jag blir så arg!! Måste nog köpa mig en ny telefon nästa månad..


Nu ska jag iväg till Bjurs tror jag med mamma och mina mostrar. Ska ta lite kort på dem som de ska ge till mormor när hon fyller år. Spännande :)


Jag saknar min patrik så himla mycket.. Nu är jag trött på att inte få pussa och krama honom... :( <3

2 veckor kvar!!! 


            

Presentation


Här kommer ni kunna läsa om mig och mitt liv. Kommer nog bli mycket jobbprat och andra roligheter,

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards