lifebysanna

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av sanna nilsson - 6 augusti 2011 12:09

Igår blev det en lång dag på jobbet.. 11 - 10, jag var ganska trött där på slutet. Men tillslut fick jag gå hem, det var behövligt. Det var en konstig dag på jobbet, konstig mängd md folk ^^ Men faluborna är lite speciella, de kommer lite som de vill ! 


Efter jobbet mötte Jon och Jocke upp mig så gick vi på en promenad, pratade lite strunt, Mycket trevligt att träffa dom igen, var ju år och dar sen känns det som. :) Sen gick jag och Jon ner på pitchers och tog en öl och träffade lite annat folk. Micke var där också!! tokbra typ.. Sen gick äntligen bussen (blev väldigt trött efter ett tag, ville bara hem) 


Väl hemma ringde jag och pratade lite med Patrik, det är ett måste innan man somnar.. hur skulle det annars gå? ^^ Saknar saknar saknar <3


Idag ska jag stänga på jobbet.. Måste säga att jag är toknervös inför den här kvällen. Har två personer med mig ikväll, varav en har aldrig stängt tidigare och den andra är ganska ny på det också.. så  jag vet att det kommer bli sent ikväll, men det är skönt att vara förberedd på det. Vi får se till att ha en riktigt trevlig stängning ihop helt enkelt :)

Presentation


Här kommer ni kunna läsa om mig och mitt liv. Kommer nog bli mycket jobbprat och andra roligheter,

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards