lifebysanna

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av sanna nilsson - 3 augusti 2011 14:24

Nu är jag klar iprincip, ska bara borsta mina tänder, sen tänkte jag sätta mig på cykeln som ska ta mig in till falun! Jag vet inte om jag kommer överleva det här, det ska bli spännande att se.. Vet inte om jag har insett riktigt vad det är jag har gett mig in på. Men jag återkommer med svar till er om jag överlevde eller inte!


Vattenflaska ska med, det är ett måste! ^^

Av sanna nilsson - 3 augusti 2011 11:53

Nu är jag vaken och ska göra mig redo för dagens äventyr! :) Idag ska jag vara duktig hade jag tänkt, Blir att gå upp nu och ta en dusch, sen äta lite frukost, äggmacka såklart! Tror nästan att jag har blivit beroende ^^ Sen packa ihop väskan med badkläder och annat härligt. Sen ringa till mickis och höra om det är okej om jag rör mig in mot henne, vilket jag vet att hon kommer bli glad av! ;D Hoppas hon vill bada, för jag är otroligt badsugen! Tänkte faktiskt göra mig själv och Patrik stolt, ska låna mammas cyklel och cykla in till Falun :) Jag tror att det kommer bli riktigt sköönt :)


Ska även höra av mig till ida och se om vi kanske kan ses allihopa, det hade verkligen varit kul :)


Om allt går som jag vill så kommer det bli en kanon dag! :D


   

 

Presentation


Här kommer ni kunna läsa om mig och mitt liv. Kommer nog bli mycket jobbprat och andra roligheter,

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards