lifebysanna

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av sanna nilsson - 8 augusti 2011 16:11

Jag vill få lön nu! jag vill åka till ikea och köpa lite nya saker.. Jag vill till något ställe där man kan köpa väggfärg/tapet så jag kan fixa min fondvägg som jag har planer på. Jag vill köpa olja så jag kan måla de fula furu sakerna.. jag vill köpa ett bord, jag vill köpa hyllor, jag vill köpa ramar, ljuslyktor.. JAG VILL HA LÖN NU NU NU ! :) 


Men nu är det en vecka kvar tills dagen är kommen, då ska jag antingen kidnappa med mig mamma ner till ikea eller också en vän. ^^ Men kan vara härligt att få lite kvalitéts tid med mamma. :) 


Av sanna nilsson - 8 augusti 2011 14:29

Igår när man kommer in till jobbet möts man av en stressad tobbe som försöker få tag på helpdesk. Skärmarna i köket har lagt av. Han säger åt mig att gå in i köket och hjälpa C-J..

C-J ser sådär glad ut som han alltid är, stressar runt lite och känner nog att det var skönt med lite hjälp. Det är lite kaotiskt kan man väl säga. Tobbe kröp på golvet, maria försökte fixa.. Efter ett tag löste det hela sig och vi kunde äntligen börja köra på igen. 


Kvällen gick riktigt bra faktiskt. Vi hade knappt förstängt någonting när klockan var tolv, då insåg vi hur mycket vi behövde öka tempot, så 03.35 stämplade jag C-J och Anna ut, jag tyckte ett vi gjorde riktigt bra ifrån oss, speciellt när det var Annas andra stängning. Stolt passchef är vad jag är, ni är så otroligt duktiga :)


Presentation


Här kommer ni kunna läsa om mig och mitt liv. Kommer nog bli mycket jobbprat och andra roligheter,

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards