lifebysanna

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av sanna nilsson - 7 augusti 2011 15:08

Kvällen igår gick väl helt okej ändå måste jag säga. Tack Bella som kom in på så kort varsel och hjälpte oss, det betyder oerhört mycket kan jag lova. Vi hade en härlig krogrush med massa trevliga människor, vilket var otroligt skönt :) 


Måste även säga att det finns ju riktigt skumma människor där ute.. hade en väldigt "rolig" busringning till jobbtelefonen, väldigt obehagligt samtal måste jag säga.. inte nog med att han ringde två gånger heller. Ja som sagt, vissa är ju inte helt normala..


Kom hem väldigt sent/tidigt imorse.. sovit så länge jag bara kunde, så nu ska jag bara göra mig iordning och gå till bussen som ska ta mig till jobbet igen. Det ska nog bli toppen det här. 


Här kommer lite bilder från igår



Alltid när man kommer in på jobbet när Tobias har jobbat så ser det ut såhär

i ostkantinen.. jag förstår inte hur han ALLTID ska lyckas. Men lite charmigt är det ^^


   

31 cheese en lördagkväll. då är man hungrig ;) 

Presentation


Här kommer ni kunna läsa om mig och mitt liv. Kommer nog bli mycket jobbprat och andra roligheter,

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards