lifebysanna

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av sanna nilsson - 16 augusti 2011 20:22

Sitter och lyssnar på lite mysig musik och funderar på om man kanske ska ta och göra något med dagen. Lutar åt att cykla ner på stan och möta upp Mike på pitchers och ta en öl denna härliga tisdag :) 


Imorgon blir det nog att åka till ikea med mamma. Äntligen! Som jag har längtat att få det gjort. Jag vill så gärna köpa lite ny inredning, wehoow. :) 


Idag hade vi assmöte på jobbet också. Jätteskönt att få prata av sig lite igen, komma med nya förslag mm. Det var ju som ett tag sen nu vi hade möte bara vi grå. Man känner att man mår mycket bättre efter att mötet är slut. Så nu har jag fått lite mer styrka och vilja att bli ännu bättre! Lite lediga dagar på det här kan inte bli bättre tror jag :)


Ååååh om 3 dagar kommer äntligen Patrik!! Jag längtar så mycket!! Jag vill ha fredag nu nu nu. Jag blir glad i hela kroppen när jag tänker på hur snart det ändå är :D weeeii!

Presentation


Här kommer ni kunna läsa om mig och mitt liv. Kommer nog bli mycket jobbprat och andra roligheter,

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards