lifebysanna

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av sanna nilsson - 11 augusti 2011 19:56

När jag jobbar dagar blir jag verkligen som en zombie!! Igår somnade jag klockan åtta på kvällen och sov tills idag när jag skulle upp.. Men det är bhövligt, annars skulle jag nog aldrig klara av det :) 


Idag har allt gått superbra! Jag och tobbe röjde i köket som vanligt när vi jobbar och jag tycker att vi kör på riktigt bra faktiskt :) Sen fick vi finbesök av självaste Martin Stenmark! Vilken ära må jag säga. Lika snyg i verkligheten tycker jag, tror att tobbe kände sig lite utanför när alla vi flickor kollade in Martin.. stackarn! ;)


Efter jobbet kom mamma och Tova in och hämtade mig, mötte upp stefan och ellen vid china thai, inte helt fel med den middagen! 


Nu är man hemma igen, har renbäddat sängen, så nu kommer jag sova som en gud! Funderar på om man ska ta och krypa till sängs ganska snart. Hoppas på att Patrik blir klar tidigare än 12 ikväll så han kan ringa och prata lite, saknar honom så otroligt mycket!! Inte alls roligt :( 

Presentation


Här kommer ni kunna läsa om mig och mitt liv. Kommer nog bli mycket jobbprat och andra roligheter,

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards