lifebysanna

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av sanna nilsson - 22 augusti 2011 23:18

Idag har jag haft en toppenbra dag verkligen! Hade inte kunnat begära så mycket mer faktiskt :) 


Vaknade av att Carro ringer och väcker mig, hoppar in i duschen och gör mig klar för att möta upp henne. Åker till borlänge och lunchar, pratar om allt mellan himmel och jord, vi hade mycket att ta igen om man säger så :) Gick en vända på kupolen, hittade ett par mjukisar, så otroligt sköna måste jag säga :) 


Sen åkte jag hem och la mig på soffan och myste med Lincoln. Mikaela kom förbi sen, vi drack massa kaffe och pratade om hennes första skoldag som verkade ha varit bra :) Sen slog kaffet in i våra kroppar och vi tog över 200 bilder som inte är tillåtna att visas för någon!! 

Har saknat våra tokiga tider tillsammans och jag är så glad att få umgås med henne igen :) <3


Patrik ringde också, vad glad jag blev :) Men det var nog enda gången denna vecka som han kan ringa, vilket är riktigt tråkigt :( Men jag får försöka se det hela positivt. Vi ses snart igen.. om 3 veckor.. suck :/ 


Nu ska jag kolla på senaste avsnittet av true blood, sen blir det sova så jag orkar upp imorgon :) Godnatt på er!


           

Av sanna nilsson - 22 augusti 2011 12:10

Trött tjej här på jungfruvägen kan jag lova! Stressad också för den delen! Men det är så det är, snart ska jag träffa bästa Carro!! Ska bli så himla roligt. Tänkte höra om jag får lura med henne till borlänge och luncha/kupola lite :) Även hämta ut mitt legg känns ju ganska aktuellt :) Vi får se vad kvinnan i huset har att säga ^^


Kameran åker med, så jag återkommer senare idag :) 


Haha jag kom på Lincoln den busen! allt hamnade på bild också!!


     

Av sanna nilsson - 22 augusti 2011 02:50

Kan verkligen inte sova.. har försökt ett bra tag nu, men det går verkligen inte. Jag är jättetrött, men nejdå.. 


Tur att jag har dig lincoln :) Jag tror att han märker att jag är ledsen.. för han har legat nära mig hela kvällen nu.. Visst det har han gjort varje kväll, men just ikväll har han varit extra mysig. gullungen :)


Det finns ingen som lockat mitt hjärta så underbart Med all din ömhet får du sorg och smärta att sakta försvinna Alla skuggor, allt mörker som förr var så uppenbart Det skingras, och tillsammans ser vi ljuset, som stiger med solens fart 

<3


     

Måste säga att jag gillar den här sista bilden när Lincoln kikar fram bakom mig ^^







Presentation


Här kommer ni kunna läsa om mig och mitt liv. Kommer nog bli mycket jobbprat och andra roligheter,

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards