lifebysanna

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av sanna nilsson - 31 augusti 2011 23:18

Hade en jättemysig kväll tillsammans med Mikaela. Följde med henne till en katalogvisning för oriflame, väldigt trevligt :) söta små tanter som inte kan vara tysta när hon som håller i det hela pratar. Sånt gillar vi ;)


Fick även lite produkter som jag beställt av henne, så nu har jag tagit hand om mig själv lite, känner mig nöjd, men man måste ju använda produkterna några gånger innan man ser resultatet :) 


Imorgon blir det jobb jobb.. jag och micke som kör hela kvällen, kommer bli helt fantastiskt :) Så vi får se om kvällen kommer sluta så bra som jag kan tänka mig :)


GOD NATT


Du är saknad <3

Av sanna nilsson - 31 augusti 2011 16:53

Hade ett jättebra möte igår, känns som att vi kommer göra riktigt bra ifrån oss nu de kommande veckorna. Vi måste göra det, vi får hjälpa varandra och stötta varandra så kommer det här bli jättebra tror jag. :)


Sen gick vi vidare till olearys och åt riktigt god mat och hade jättebra diskutioner.. Jag trivs verkligen med er! :) Sen var det dags å säga hejdå till morgan, det var inite alls roligt.. Kommer sakna han så otroligt mycket verkligen.. Han gjorde mig på bra humör, jämt :) 


Sen gick vi vidare ill pitchers några stycken, satt där tills de stängde och jag måste säga at det hela var en jättetrevlig kväll som måste göras om :)


 


 


  Sötnosar ^^





 C-J <3


åååh vad snygg jag är


 

Presentation


Här kommer ni kunna läsa om mig och mitt liv. Kommer nog bli mycket jobbprat och andra roligheter,

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards