lifebysanna

Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av sanna nilsson - 29 augusti 2011 15:30

Då har man kollat på det senaste true blood avsnittet, och det var väl spännande.. Men jag måste säga att jag börjar bli lite trött på den där häxan!!


Nu ska jag upp och väcka mamma som har sovit middag, vi ska hämta upp tova på skolan och ellen på dagis :) Sen tänkte jag tvinga dem att köra in mig till jobbet! Snällt va ? ^^


 

Av sanna nilsson - 29 augusti 2011 14:20

Åh vad jag saknar alla fina externer.. jag saknar de 3/6 veckor som ni var här och hjälpte oss! Jag saknar tacoskvällarna, grillkvällarna, festerna och filmmyset.. jag saknar olympusberget.. ballongmatilda.. Ja allt.. Ni är helt fantastiska allihopa. 


Jag saknar sundsvall och gatufesten, lilla hotellet och allt runt omkring. <3


Dumma sverige att ha så fina människor utspridda och inte på samma ställe.. 


 

Av sanna nilsson - 29 augusti 2011 13:36

Nu är kaffet äntligen klart! ska ta mig en redig kopp och verkligen njuta av gott kaffe! haha, helt otroligt att kaffe kan vara så gott, kommer ihåg när man var mindre och smakade av mamma, fyyy vad äckligt det var och man sa att man aldrig någonsinn skulle börja dricka kaffe.. Men nu, satan vad gott det är!! haha


snart ska jag till jobbet och köra stängning med Anna olofsson! Det kommer nog gå jättebra, var längesen jag jobbade med henne nu tycker jag. Så detta ska bli riktigt spännande. Sen hur jag kommer hem är en annan fråga.. jag har verkligen ingen aning.. Var meningen att jag skulle sova hos mormor.. men jag ska på assmöte imorgon och sen middag, då kan det vara skönt att vakna upp hemma så man kan göra sig iordning i lugn och ro. Jaja, vi får se hur jag ska lösa det hela :)


hoppas att alla kommer få en helt fantastisk dag!



 

Av sanna nilsson - 29 augusti 2011 00:51

tänkte visa hur det blev på mitt rum! måste säga att jag triiivs :) Nu ska jag bara få upp lite saker på hyllorna  så kommer detta bli kalas! 


Älskar miin tavla <3


   

Presentation


Här kommer ni kunna läsa om mig och mitt liv. Kommer nog bli mycket jobbprat och andra roligheter,

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards