lifebysanna

Alla inlägg under juli 2011

Av sanna nilsson - 31 juli 2011 19:35

Haft en helt fantastisk helg med världens bästa sällskap :) 

Hade hoppats på en heldag imorgon också, men det var ju bara något man kunde drömma om.. Men ska försöka vara positiv och inte tänka mer på det. Men det blir svårt, väldigt svårt. 


Ikväll ska vi på bio och bara njuta av varandras sällskap en sista kväll. Sen imorgon skjutsar patrik in mig till jobbet sen åker han hem igen. Jag vet inte när vi kommer kunna ses igen.. :( Hoppas på att det inte kommer dröja allt för länge. Märker att det blir bara svårare att säga hejdå ju mer vi ses. Vilket självklart är positivt, men det är ju tråkigt att man ska behöva säga hejdå..


Nu ska jag upp och kramas lite mer innan vi åker in mot falun :)


puss på er

YO!

Av sanna nilsson - 31 juli 2011 00:33

Jag lever! jag lovar..

men jag har som inte tid att skriva just nu, känner att jag heldre vill umgås med patrik :) hihi.. förlåt! :D


Återkommer sen när jag har tiiid :)

Av sanna nilsson - 28 juli 2011 21:32

Jag älskar den som uppfann sängar!! Så otroligt skönt det är att lägga sig när man är såhär trött. Somnade nyss sittandes i min soffa, känns ganska stabilt :) 


Snart är man lediig jag längtar jätte jättemycket! och de senaste gånger jag varit ldig har jag haft sällskap av världens bästa människa :)

En helg med bara massa mys står på schemat :) Ska försöka att ta lite fina bilder som jag kan lägga upp här, så jag får göra er lite avis ;)


 

Wooop sommarbilden, jag är glad :)


 

Utanför jobbet 

Av sanna nilsson - 28 juli 2011 19:14

Igår gick det strålande bra på jobbet, alltflöt på och alla var så himla duktiga :) Var nog första gången jag lämnade över till kvällen och kände mig HELT nöjd med allt, fanns inte en enda sak som gick att fylla på, det pga att alla hjälptes åt innan de gick hem! Så glad :)


Det var crusing i falun igår också och crusing vändan gick utanför jobbet, så de hade att göra kan man säga, men det är sånt som är så himla härligt också :) Var på crusingen med Simon, Martina, Micke och mickes kompisar. otroligt trevligt hade vi :) Gillar mina maxkompisar!!


Idag har det också gått bra på jobbet, det har flytit på och allt har gått som det ska, hade Pu samtal med Maria också, gud vad skönt det var att få prata av sig. Borde göras oftare. Men snart går hon på mammaledighet och jag kommer sakna henne otroligt mycket!! Världens bästa chef om jag får säga det själv :)


Nu är jag äntligen hemma, ska slänga in en tvättmaskin tänkte jag, röja lite på rummet också så det är fint här imorgon när Patrik kommer och umgås med mig :) Jag är så glad just nu.


Uppdaterar mer sen när jag har blivit klar med städningen. Måste ju sätta igång annars kommer det aldrig bli av !

Av sanna nilsson - 26 juli 2011 22:18

Somnade till lite mellan 8 och halv tio typ.. blev väckt av min moster som undra om jag ville ha lite pizza, hade inte ätit sen 11 på jobbet så jag var ju ganska sådär jättehungrig. Men jag gick ner på rummet direkt efter. Känner mig nere och ledsen typ.. vet inte vad det är.. hatar sånna här dagar, speciellt när man inte vet vad det är som är fel, man bara känner sig allmänt depp. 


Jag saknar dig också, blir gladare när jag får prata med dig, du är så söt :) Nu är det bara 2½ dag kvar typ, det ska bli så mysigt :D Får försöka se framåt helt enkelt. 


Nu ska jag försöka somna om igen, sätta igång serien så kanske man kan somna till den. Måste ju vara utvilad imorgon så man får en bättre dag då. Håll tummarna för det :) 


Här kommer en mysig nattlåt från mig !


Av sanna nilsson - 26 juli 2011 18:45

Jadu, vilken dag på jobbet måste jag säga, dagen började lite kaotisk, men vi styrde upp det hela bra tycker jag! :) Och nog fick jag och simon å göra ett tag där, men vi fixade det! :D


Nu är jag helt slut, och då menar jag verkligen HELT slut. Ligger på mitt rum och funderar på om jag ska sova nu faktiskt. Hade varit otroligt skönt. Jag tror det även är det bästa eftersom jag börjar halv åtta imorgon igen! Då är maria på kontoret vilket jag ser fram emot väldigt mycket, ska bli kul att träffa henne igen :)


Hoppas att alla har haft en bra dag i solen. Skriver nog igen sen innan jag hoppar ner under täcket :) 


Av sanna nilsson - 26 juli 2011 07:04

Helt otroligt, förut när jag tog taxi in till jobbet kostade det 350!! Det är myket pengar tycker jag.. men idag, nu när jag ville åka så skulle det gå på mellan 450 - 500!!!! Skämtar ni med mig sa jag, men nej det gjorde dom då inte, jag blev lite irriterad och tackade för deras svar och sa sen hejdå. Insåg då att jag inte tänker betala så mycket för att åka 1,5 mil! nejdu.. Så jag har hört av mig till bästaste C-J som jag öppnar med och sa att jag kommer in till 07.45 med bussen som går. Blir att jobba hårt som bara den nu på morgonen, men jag känner på mig att det kommer gå strålande :)


Av sanna nilsson - 26 juli 2011 06:20

Jag lyckades somna, otroligt! När klockan var på tok för mycket vilket resulterade i att jag vaknade nu, klockan är 06.21 och bussen gick 06.20 satan! Det blir taxi helt enkelt. Finns inga pengar till det, men det får bli så. Hoppas alla har en lika härlig tisdags morgon som jag :)

Presentation


Här kommer ni kunna läsa om mig och mitt liv. Kommer nog bli mycket jobbprat och andra roligheter,

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards