lifebysanna

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2011

fotografering

Av sanna nilsson - 28 augusti 2011 23:26

Det var jättetrevligt att åka iväg till dössberget med systrarna nilsson. Älskar min mamma och mina mostrar. Världens bästa måste jag säga :) Vi fick tillslut till några fina bilder som vi kände oss nöjda med. Så nu har jag och mamma redigerat bilder hela kvällen och skickat iväg ett gäng på framkallning, så de kommer väl på tisdag kanske. Har även tagit med några bilder som jag själv ska ha i mina ramar som jag köpte när vi var till ikea :) 


Har pratat med min älskling ikväll också. Jag blir så glad när jag har fått pratat av mig lite med honom, det blir ju så sällan man kan prata.. Men om 2 veckor är han här hos mig igen! Jag längtar så mycket och vi ska ha sånna härliga dagar tillsammans då :) 


Nu vet jag inte vad jag ska göra..  glo på en film tills man somnar kanske :)


 Mamma och Ellen :)


 Så otroligt fina ;D


"Vi ser ut som blåsfiskar"   Jag och ellen fick vara med också  Snyggt!      Den här bilden blir det förstoring på :)

 
 
Emmelie

Emmelie

29 augusti 2011 00:04

Jag blir så glad när jag läser din blogg Sanna, du verkar må så bra och du förtjänar det så himla mycket! Vi borde nästan ta en date nån dag! :)

http://emmelieberghov.blogg.se

sanna nilsson

29 augusti 2011 01:00

åh vad roligt att du läser! Jaa jag mår så himla bra just nu, trodde inte att man kunde må såhär bra :) Ja det tycker jag verkligen att vi borde göra, det var allt för längesedan nu :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna nilsson - 5 januari 2012 11:28

Nytt år och nya möjligheter. Jag har bestämt mig för att 2012 ska bli ett bra år, en förrändring. Även om det sägs at jorden ska gå under osv, tror jag inte ett smack på. om den nu skulle göra det ska jag se till att leva fullt ut. Jag ska se till at...

Av sanna nilsson - 22 december 2011 09:31

blev väckt av min käre vän micke som ringer och hör om jag vill jobba. Ja det är klart att jag vill, tack för att du tänker på vad jag har pratat med dig om :) Så nu ska jag piggna till, ta en god kopp kaffe, äta en jäkla fin macka och sen åka till j...

Av sanna nilsson - 21 december 2011 20:19


Nu har äntligen barnen somnat. lagade pasta carbonara åt dem men det var ju inge intressant. Typiskt. Jag tyckte att det var gott iallafall.. Mamma och Stefan är inne i Falun och storhandlar och köper lite julklappar. Jag sitter just och kollar på de...

Av sanna nilsson - 21 december 2011 15:38

Trevlig tisdag måste jag säga. Jobbade lite, hade möte på jobbet, fick finbesök av maria som kom med lite julklappar! Snart är maria tillbaka och jag läängtar verkligen tills hon är hos oss igen :)    Sen gick jag ner på stan tillsammans med Bell...

Av sanna nilsson - 19 december 2011 23:01


Varför ska en av världens underbaraste människor bo så fruktansvärt långt bort?? Nästan hundra mil ifrån mig.. Jag saknar henne så otroligt mycket.. Det är inte okej att man ska behöva sakna en vän såhär mycket. Jag fann verklien en vän för livet men...

Presentation


Här kommer ni kunna läsa om mig och mitt liv. Kommer nog bli mycket jobbprat och andra roligheter,

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards