lifebysanna

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2011

underbara helg!

Av sanna nilsson - 21 augusti 2011 23:48

Dålig uppdatering de senaste dagarna.. jag vet, jag vet! Men jag har som inte haft tid riktigt. Massa bra saker som har hänt nu, så jag har kännt att det här har fått vänta lite. 


I onsdags var jag ju ner på IKEA med mamma och Ellen.. Vilken resa må jag säga. Jag inser att jag är allt mer och mer lik min kära mor, vi två tillsammans är nog ingen bra kombination.. inte ensamma iallafall. Jag hittade massa fina saker som jag ville inreda mitt rum med, En tavla, så otroligt snygg, jag har alltid velat ha en sån tavla. Mamma tyckte att den var riktigt snygg hon med. Jag frågade om hon höll med mig om att köpa den, och det gjorde hon. Den är stor.. riktigt stor! Vi hittade även ett riktigt snyggt soffbord som mamma ville ha, skulle hon köpa den? Klart hon skulle tyckte vi. Så när vi kommer ut från ikea med våra 5 påsar, den gigantiska tavlan och den gigantiska kartongen som innehöll bordet ser vi hur liten våran bil är som vi åkt dit med. Hmm.. det här kommer bli svårt.. det blev svårt, vi fick inte in det i bilen, så tillbaka in på ikea och fråga lite snällt om vi fick lämna det där tills dagen därpå. Det fick vi, tack så mycket. Så stackars stefan fick svänga förbi där dagen där på och hämta upp våra saker. Herregud säger jag bara.. ^^ Men nu är allt hemma, så mitt rum har blivit jättebra tycker jag :) Soffbordet blev skitbra det med faktiskt.


På torsdagen åkte jag in till stan med mamma och ellen igen. Köpte hem lite mat och införskaffade mig en kamera också! Äntligen!! Så nu måste jag vänja mig vid att jag har en, så det blir mer bilder här! :) 

Åkte sen hem till Ida, Tobias och lilla Hugo. Blev bjuden på Idas otroligt fina vinbärskaka.. haha så söt hon är, det blev nog lite fel där, men trevligt hade vi. Hugo måste vara världens sötaste lilla kille :) 

Sen på kvällen gick jag hem till Mikaela som bjöd på kaffe och hade en oriflame  visning för mig, beställde lite härliga produkter, så nu ska jag bli bättre på att ta hand om mig själv, jag lovar ;)


Fredagen.. äntligen är dagen kommen. Sitter på jobbet och patrik ringer och säger att han är utanför! Som jag längtat! Nu har vi hela helgen att bara umgås och må bra av varandra. Vi gick till venezia och åt pizza, sen hem och gosade ner oss med film och lite godis. På lördagen var det helt fantastiskt att vakna upp och känna hans närhet igen, jag ville som inte kliva upp! Men vi hade ju lovat mamma att komma ut och hälsa på, så vi gjorde oss klara och åkte ut till familjen. Sen tillbaka till lägenheten, vi lagade riktigt god mat.. herregud vad bra vi är tillsammans :) Sen blev det lite mer film och massa godis :)


Söndagen.. idag.. "jag måste fara nu".. inte nu, det kan inte vara söndag redan, du kom just.. åh vad ledsen jag var idag.. jag ville verkligen inte att han skulle åka, jag vill inte vara utan honom.. åh vad jag saknar han..  Att en människa kan betyda så otroligt mycket.. Hur kan någon människa vara så underbar, snäll, fin, omtänksam, glad, positiv.. jag förstår som inte.. jag är så glad att jag har han <3 och jag längar tills vi får vara tillsammans igen :) 


Nu tillbaka till vad jag har haft för mig idag. Mikaela och Johan kom över på en kopp kaffe och höll mig sällskap. Pratade om allt mellan himmel och jord :) Sen kom vi på den mest perfekta iden om att vi skulle spela bingolotto!! Så jag och Mikaela gick till preem och köpte lite lotter medan Johan gick hem till dem och lagade mat. Så jag blev bjuden på riktigt god gyckling gryta kan jag lova er :) 

Ingen vinst på lotterna heller, kollade på en film också, den var bra men lite utdragen. :) 


Nu ska jag försöka sova lite, vet inte hur det kommer gå. får krama om en kudde och lincoln får ligga och sova med mig, det bästa är att jag vet att han kommer göra det :)


Imorgon ska jag träffa Carro, det ska bli så himla roligt! Det var år och dar sen vi sågs känns det som :) weeei! <3


 Lincoln tycker om att leka med mitt kamera snöre!!




 Finaste hjärtat <3


 SnyggSanna & SnyggMickis 1


 SnyggSanna och SnyggMickis 2


 SnyggSanna & SnyggMickis 3


 Bingolotto!! Kocken!


 Fruktansvärt god mat!


 Hittade en fisheye inställning på kameran! Oerhört kul!


 Tack för att du finns <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna nilsson - 5 januari 2012 11:28

Nytt år och nya möjligheter. Jag har bestämt mig för att 2012 ska bli ett bra år, en förrändring. Även om det sägs at jorden ska gå under osv, tror jag inte ett smack på. om den nu skulle göra det ska jag se till att leva fullt ut. Jag ska se till at...

Av sanna nilsson - 22 december 2011 09:31

blev väckt av min käre vän micke som ringer och hör om jag vill jobba. Ja det är klart att jag vill, tack för att du tänker på vad jag har pratat med dig om :) Så nu ska jag piggna till, ta en god kopp kaffe, äta en jäkla fin macka och sen åka till j...

Av sanna nilsson - 21 december 2011 20:19


Nu har äntligen barnen somnat. lagade pasta carbonara åt dem men det var ju inge intressant. Typiskt. Jag tyckte att det var gott iallafall.. Mamma och Stefan är inne i Falun och storhandlar och köper lite julklappar. Jag sitter just och kollar på de...

Av sanna nilsson - 21 december 2011 15:38

Trevlig tisdag måste jag säga. Jobbade lite, hade möte på jobbet, fick finbesök av maria som kom med lite julklappar! Snart är maria tillbaka och jag läängtar verkligen tills hon är hos oss igen :)    Sen gick jag ner på stan tillsammans med Bell...

Av sanna nilsson - 19 december 2011 23:01


Varför ska en av världens underbaraste människor bo så fruktansvärt långt bort?? Nästan hundra mil ifrån mig.. Jag saknar henne så otroligt mycket.. Det är inte okej att man ska behöva sakna en vän såhär mycket. Jag fann verklien en vän för livet men...

Presentation


Här kommer ni kunna läsa om mig och mitt liv. Kommer nog bli mycket jobbprat och andra roligheter,

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards