lifebysanna

Alla inlägg den 29 september 2011

Av sanna nilsson - 29 september 2011 22:53

Det blev en otroligt härlig dag tillsammans med mammsen! Vi var till något ställe låångt ut i skogen där de hade en hel del inredning/kläder osv.. oves hette det nog till och med ^^.. sen vidare till ikea där det börjades med lunch. Kycklingsallad, mmm mumms kan jag lova er! Sen efterrätt blev en mini mini prinsesstårta som smakade aldelles ljuvligt ;) Vilka oooord!! Vi hittade då det vi åkte dit för + lite till som vanligt. Men inget onödigt!! Jag införskaffade mig faktiskt bara två saker då min ekonomi låg långt borta från min kropp.. Så nu har jag en papperskorg på mitt rum, hur bra är inte de då? Onödigt? nej det tycker jag inte. skräp ska ner där och inte på mitt golv ;) Sen ett fotoalbum/scrapbook(?) stavar man så? orkar inte googla stavningen, men ni fattar säkert.. Jag har ju hur mycket kort som helst nu som jag velat fått in i någon slags sån där bok, så nu har jag några veckor/månader/år framför mig att pyssla med det. Jag kände ikväll när jag kom hem att jag tagit mig liiite vatten över huvudet, då mitt tålamod inte är det bästa ibland. Men det kommer bli skitbra när det väl är klart!! Det är jag helt säker på :)


Lilla prinsessan (Tova) fick en total makeover på sitt rum och jag kan lova att hon blev såå glad :) Alltid roligt att se när hon blir sådär jätteglad, det bara lyser om henne :) Världens sötaste måste jag säga :) 


Nu ligger jag i sängen som är stor och tom, nu saknar jag Patrik lite extra mycket.. varför kan han som inte bara vara här nu, jämt, alltid. Inte alls roligt .. Men imorgon hoppas jag på att äntligen få höra av honom, då skulle jag bli jätteglad :) 


Jobb på schemat imorgon också, som hela helgen. Men det är en skön jobbhelg med dagpass hela helgen. Det känns fantastiskt. Lugn och skön helg tillsammans med familjen och jobbfamiljen. :) Sen hoppas jag lite på att kunna övertala mannen att han ska komma hit och mysa med mig även om jag jobbar! Jag menar.. slutar ju 4 - 5 på dagarna. Då har vi ju heela kvällarna att bara spendera med varadra :) drömma kan man faktiskt!


Godnatt på er :)


  mmm tåååårta









  Min solstråle :)




You make me smile  

Av sanna nilsson - 29 september 2011 10:00

Då har man gjort sig redo och klar för att åka till ikea en sväng med min kära mamma :) Det kommer bli hur bra som helst. Ska inte köpa något men det är alltid roligt att gå runt och kolla på allt de har där. Jag längtar tills de öppnar i borlänge, då kommer man ju vara där hela dagarna, varje dag :) haha.. 


Ooooh vad kissnödig jag äär. men jag har inte tid att gå på toa just nu. håller ju på och uppdaterar om min otroligt roliga vardag.


Igår kollade jag runt på lite present alternativ till älsklingen, han fyller ju år snart!! eller ja om lite mer än en månad.. men jag vill vara ute i god tid så att jag vet att det han får blir något lite extra.. jag kom iallafall till något riktigt bra tror jag. Jag bokade men det är ej betalt än då jag känner att jag lär tvinga honom att INTE planera in något då det är ^^ Snyggt om han inte är hemma då eller nåt. Men som sagt, bokat är det så jag vet att det inte kommer bli av osv.. :)


Nu måste jag gå på toa, sen ska vi fara moot ikea! :D


   en helt vanlig sanna idag!


Presentation


Här kommer ni kunna läsa om mig och mitt liv. Kommer nog bli mycket jobbprat och andra roligheter,

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards