lifebysanna

Alla inlägg den 27 september 2011

Av sanna nilsson - 27 september 2011 21:34

Hallå där!! Nu är det kväll och jag är så otroligt jäkla trött kan jag lova. Har haft en jättebra dag på jobbet med underbar personal! :) Helt fantastiskt om jag får säga det själv! Hade även assistentmöte idag och det var ett bra möte! Nu får vi fixa det här! Vi måste, jag måste!! 


Nu är jag ledig i två dagar sen är det dags att köra på med dagchef hela helgen som kommer! Jag ser fram emot det faktiskt! Men hade gärna haft ännu en ledig helg så jag fått träffa patrik som har dubbla lediga helger nu, så kommer vi ha olika helger fram tills han är klar sen.. Det måste lösas.. 1 månad utan att ses, det skulle jag aldrig klara av tror jag. Nu är han ute i fält tills på torsdag också, så jag saknar honom lite extra mycket nu de här dagarna. men men. "Ryck upp dig kjell, det är kul att vara ensam"


Nu ska jag kolla på fortsättningen av idol, sen blir det en härlig dusch och ÄNTLIGEN kolla på nyaste gossip girl avsnittet ;) 


Det kommer nog kanske upp bilder från Sundsvall ikväll :)


 

Av sanna nilsson - 27 september 2011 07:42

Nu sitter jag i bilen påväg till jobbet. undra vart denna dageen kommer leda. Jag vet iallafall att martina och micke har uppkörning idag (bli assistenrer). så vi får finbesök av fredrik! Idag börjar patriks fält dagar så han kommer vra okontaktbar i tre dagar.. Detkommer bli jättetomt och tråkigt att inte höra något ifrån honom.. Tiden kommer gå ännu segare. puss på han iaf :)

Presentation


Här kommer ni kunna läsa om mig och mitt liv. Kommer nog bli mycket jobbprat och andra roligheter,

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards