lifebysanna

Alla inlägg den 2 september 2011

Av sanna nilsson - 2 september 2011 12:20

Igår va det en jobbig kväll kan man säga.. en man kort och folk som kom hela tiden, kom mer och mer efter i våran planering och det hela resulterade i en sen hemkomst. Kul att träffa lite igenkända människor dock :) 


Väl hemma så somnade jag som en gud verkligen, och efter 4 timmars sömn vaknar jag av att det låter som att någon river övervåningen, försöker somna om men det blir bara värre och värre, så jag går upp och frågar vad mamma håller på med, då lagar hon deras stålram till sängen.. jag förklarar hur sent det blev och att detta är enda dagen jag får sova ut riktigt denna helg.. hon ber om ursäkt och det blir tyst.. Förrsöker somna om och efter ett tag lyckas jag, men det dröjer inte länge innan jag vaknar igen av att det borras och borras och borras.. Så nu har jag gett upp det här med att sova ^^ (och det är nog det mest lyhördaste huset någonsinn, låter som att det bara är papper mellan tak/golv...)


Så nu ska jag väl försöka vakna till liv, men jag känner hur tung min skalle är ^^.. kaffe kaffe kaffe!!! Sen ska jag med mamma in till falun och köpa doppresent, sen försöka hämta ut mitt legitimation! ;P 


Hoppas vi får en någorlunda lugn kväll ikväll, :)

Av sanna nilsson - 2 september 2011 05:08

Har jag hittat låten som jag letat efter på maxradion, de spelade den ikväll så nu vet jag minsann vad den heter.. wooopiddoooo!!!

myyys


Presentation


Här kommer ni kunna läsa om mig och mitt liv. Kommer nog bli mycket jobbprat och andra roligheter,

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards