lifebysanna

Alla inlägg den 19 september 2011

Av sanna nilsson - 19 september 2011 19:59

Har haft en toppenbra helg verkligen. Det har hänt så mycket och det har varit otroligt roligt :) 


I fredags jobbade jag fram till klockan nio typ. Sen mötte jag upp mamma och hennes vänner för att åka till borlänge och gå ut för att dansa lite :) Det var en jäkla trevlig kväll med mycket goda drinkar och tokigheter kan man ju verkligen säga!!


Lördag vaknar man upp och hoppar in i duschen. Martina och Marielle kommer och hämtar upp mig sen åker vi mot kupolen.. massa bra musik och tre taggade tjejer. Kalas!! Väl framme möter vi upp alex och sen blir det att gå in i massa fina butiker, hittar lite småfynd och tar en välbehövlig fika på waynes. Sen åker vi mot falun, köper en fet familjepizza sen vidare hem till martina där det blir hårfärgning, hårfixning, smiink, kläder allt som måste göras. Sen åker vi hem till bella på en av de mest awesome förfest. Jättetrevligt och massa roliga människor ! Alla maxare är jättefina i sina klänningar och kostymer, så himla roligt :) Sen tog vi taxin ner på VC där vi dansade som tokar och hade det allmänt jättetrevligt. Så ja jag är toknöjd med denna helg :)


Imorgon är det dags för jobb igen. det ska bli jätteroligt. Känner att jag har varit ledig ett tag nu ^^ Men det blir det ändring på ska ni se !


               

Av sanna nilsson - 19 september 2011 19:54

Det är inte ofta jag blir så berörd av låtar och musikvieos.. Men det här fick mig verkligen att börja sttorgrina.. Låten har man ju lyssnar på massvis med gånger, men martina sa åt mig att kolla på videon så jag förstod vad den verkligen handlade om (är inte den som hänger med på detta, så alla har säkert redan sett/förstått, men inte jag) Det är så jäkla fint verkligen..




Presentation


Här kommer ni kunna läsa om mig och mitt liv. Kommer nog bli mycket jobbprat och andra roligheter,

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards