lifebysanna

Alla inlägg den 19 december 2011

Av sanna nilsson - 19 december 2011 23:01

Varför ska en av världens underbaraste människor bo så fruktansvärt långt bort?? Nästan hundra mil ifrån mig.. Jag saknar henne så otroligt mycket.. Det är inte okej att man ska behöva sakna en vän såhär mycket. Jag fann verklien en vän för livet men jag får aldrig träffa henne :( Underbara människa jag saknar dig så det gör ont inom mig <3




   



Av sanna nilsson - 19 december 2011 22:13

Det har varit en riktigt bra dag på jobbet, förutom att jag blev lite irriterad på de där jäkla filtren, men det blir jag varje dag som jag är dagchef.. men ändå, jag vann över dem! så det är väl ändå ganska bra. Dagen flöt på riktigt smidigt och vi är ju riktigt grymma verkligen. 


Nu ligger jag i sängen efter en varm dusch, ansiktsmask mm. det var jag värd. Jag känner att det var jag värd. Musiken spelas från datorn och tankarna svävar iväg.. När ska jag lära mig att vara utan dig? Jag måste.. men det är så jävla svårt. jag vet att jag inte mår bra av det här och att det är dags att stänga detta kapitel och gå vidare.. Men de är så svårt att släppa taget och acceptera att jag faktiskt inte mår bra just nu. Jag är patetisk ibland.. tror att det ska bli bättre, men jag ljuger för mig själv om och om igen. fan för det här.


Nej undra om man ska skita i allt just nu.. försöka somna och hoppas på en bättre morgondag. 


blöööööööööööööööööööööh

Presentation


Här kommer ni kunna läsa om mig och mitt liv. Kommer nog bli mycket jobbprat och andra roligheter,

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards