lifebysanna

Alla inlägg den 18 december 2011

Av sanna nilsson - 18 december 2011 19:41

Här kommer lite bilder från denna veckas härj!


                       

Av sanna nilsson - 18 december 2011 19:21

Denna helg har varit helt fantastisk verkligen. Så himla trevligt har jag haft. 


I fredags var jag på pitchers och åt finmiddag tillsammans med marielle, martina, micke och cj! Massa prat och trevligt sällskap verkligen. Sen gick vi vidare till kåren och var där ett tag, träffade på lite folk som man inte träffat på väldigt länge. Sen gick jag och Marielle till victusella för att dansa av oss lite, men det blev inte sådär jättemycket till dans då det var bruce springsteen kväll där, en gubbe med gitarr som står och sjunger cover efter cover. Men det gjorde inte oss någonting, vi hade trevligt iallafall :)


Igår så var jag hemma och myste lite med familjen innan jag åkte hem till martina och marielle! Där blev det musik, alkohol och massa härligt prat. Anna olofsson var med också, så himla roligt att hon var med. Det var inte igår kan man säga. Mickis kom förbi en sväng också. Vi spelade lite ölspel och sen var det dags att ta oss ner på victusella. Alla var så sjukt taggade och det gjorde att kvällen blev helt awesome! Dansade hela kvällen, drack goda drinkar.. ja vi hade en asbra kväll helt enkelt :)


Idag har jag bara myst med familjen. ätit god mat och gjort ett pepparkakshus tillsammans med Tova. Ellen är super duper sjuk och ser helt slut ut stackaren.. Hoppas hon blir frisk snart.. Tova längtar verkligen efter julafton nu "vilken dag är det idag"? "är det julafton imorgon, eller dagen efter det"? "vilken dag är det julafton"???

Man kommer verkligen ihåg hur mycket man längtade till julafton när man var liten.. tiden gick så otroligt sakta. 


Nej nu ska jag sova, jag är så himla trött. Men hoppas att ni har haft en skitbra helg !

Presentation


Här kommer ni kunna läsa om mig och mitt liv. Kommer nog bli mycket jobbprat och andra roligheter,

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards