lifebysanna

Alla inlägg den 12 december 2011

Av sanna nilsson - 12 december 2011 14:22

Lever jag? Klart jag gör.. men har jag tappat lusten? ja det har jag nog.. Men det är ju inte alltid man har tid att skriva av sig. Men jag måste säga att jag har saknat det. 


Mycket har hänt sen sist, men jag orkar inte skriva ner allt som skulle vara värt att berätta... Jag är inte tillsammans med Patrik längre iaf.. Jag kände att jag inte klarade av att vara ifrån han såhär.. visst att han var klar med utbildningen men jag är en sån som gärna ses när man vill och inte ska behöva gå och vänta på att just den dagen ska komma.. Jag var inte heller redo för att ta nästa steg att få honom att flytta hit eller tvärt om. jag tror det bara skulle förstöra allt i slutet.. 


Jobbar och sliter som vanligt. Det går bra för oss, förutom att det är så otroligt lugnt.. HALLÅÅ?  kom och ät hos oss. vi tycker om er, jag lovar :)


Idag är det måndag och imorgon är det tisdag och lucia. Jag jobbar 8 - 13 sen ska jag hem och kolla på ellen när de har lucia på dagis. Frågan är, kommer hon kunna stå stilla på sin plats? ;)


Juldagen är planerad och den kommer bli helt fantastisk tror jag. Jag, Marielle, Martina, Maria och CJ Ska på victusella och dansa som aldrig förr. Biljetterna är bokade och ska hämtas ut på torsdag :D Heelt galet ska det bli!!


I Februari åker jag, maria och martina till stockholm och ska se Gavin DeGraw!! Det känns lite overkligt men det kommer bli magiskt! :) 


Något annat roligt som händer? Nja inte som jag kommer på just nu, men jag ska försöka hålla uppe uppdateringarna. kanske inte vaarje dag, men då och då, när jag har tiid :) Idag kommer det nog fler uppdateringar ska ni se :)



här kommer en liten bildbomb :)


                     

Presentation


Här kommer ni kunna läsa om mig och mitt liv. Kommer nog bli mycket jobbprat och andra roligheter,

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards