lifebysanna

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av sanna nilsson - 25 juli 2011 21:36

Har verkligen haft en riktigt skön dag idag. Men jag tror det behövs om man ska vara pigg och glad imorgon när man börjar 07:30.. Kollade upp bussar och det var ju inte direkt de bästa tiderna kände jag. en som var framme en kvart för sent.. funkar inte känner jag. Så det blir att ta en buss 06.20 Då är jag framme 40 minuter innan, men då borde jag göra världens bästa öppning också. Kan vara skönt att vara där tidigare :)


Jag längtar jättemycket tills på fredag, då kommer allt bli sådär jättebra igen! Jag blir glad i hela kroppen när jag tänker på fredag :) Sanna är lycklig nu! det är väl bra?




Ju mer sand som har runnit genom livetstimglas, desto klarare ser vi genom det.

Av sanna nilsson - 25 juli 2011 19:09

Jag har alltid älskat min telefon, men nu de senaste dagarna blir jag riktigt arg på den förbannade skittelefonen! Varför gör du inte som jag vill?! Nästa månad blir det nog garnaterat en ny telefon, för såhär kan jag ju inte ha det.


Den aktiverar något "billäge" av sig själv, och varje gång den aktiverar/avaktiverar så hoppar hela skärmen och den låser sig. Mottagningen är inte ens värd att prata om, helt kass. Batteritiden är väl kanske 7 - 10 timmar även om jag inte håller på med den. 


Pax att jag har världens dåligaste telefon!

Av sanna nilsson - 25 juli 2011 17:38

Nu har jag lyssnat på maxradion för länge, jag kan inte påstå att de spelar den musiken jag brukar lyssna på. Börjar tröttna på dessa svenska artister nu! Men nu 3 dagar när jag har jobbat så har de spelats en riktigt bra låt, jag har verkligen ingen aning om vad den heter eller vem som har gjort den. Så frustrerande. Men jag ska hålla humöret uppe och fortsätta att lyssna på musik som jag inte gillar. Förhoppningsvis kommer de inse hur gärna jag vill få reda på vad den heter


"gud förlåt mig för jag brinner".. så går låten dom spelar nu. yeeey, bästa låten ever.. nu ljög jag. Förlåt för det.



Nu är jag jättemätt i min mage, mamma hade lagat mat så jag åt den, resultatet blev MÄTT! "hur lång blev du"?


Som det ser ut nu så blir det hemma softar kväll med serier och film. Har hittat en ny serie som jag självklart skulle fastna för. Vet inte hur många serier jag följer nu, men de börjar bli på tok för många.. patetiskt sanna, skärpning :)


Hojt, återkommer

Av sanna nilsson - 25 juli 2011 13:47

Idag är jag ledig, måste säga att det är otroligt skönt att bara få ta det lugnt och vila upp mig en dag. Jobbat hela helgen, vilken helg! helt fantastiskt. Igår fick vi en rejäl rush med människor och jag tror inte att någon var speciellt beredd på att det skulle hända. Men det flöt på bra om man bortser från beställningen på 22 orginalmål och strax där efter 12 grand deluxmål + 8 små cheese. Men det är ändå roligt när det händer, får man se vart man har sig själv. Men jag tyckte personalen gjorde ett riktigt bra jobb, så bra jobbat maxare! ;)


Funderar lite på vart den här dagen ska leda någonstans, var meningen att jag skulle in till staden och umgås med Jocke, Sara och Emrik, har inte träffat dom på år och dar känns det som. Det är nog så också. Vi får se om jag känner orken till att åka in mot staden idag. Just nu känner jag bara för att ta det jättechill. Umgås med familjen och bara mysa. Känner mig super tråkig. men då får jag vara det också. 


Imorgon går jag på min Dagchefs vecka och jag känner mig riktigt taggad, men jag kommer vara död, men jag får tänka framåt, för på fredag kommer Patrik hit igen och det ser jag fram emot såå mycket :) 


Nuu ska jag ta hem senaste True Blood avsnittet, nu är det spännande!!


   Jag och mina fina tjejer när vi var i Sundsvall! Matilda, Sofia och Jag :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kommer ni kunna läsa om mig och mitt liv. Kommer nog bli mycket jobbprat och andra roligheter,

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards