lifebysanna

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av sanna nilsson - 5 januari 2012 11:28

Nytt år och nya möjligheter. Jag har bestämt mig för att 2012 ska bli ett bra år, en förrändring. Även om det sägs at jorden ska gå under osv, tror jag inte ett smack på. om den nu skulle göra det ska jag se till att leva fullt ut. Jag ska se till att fatta beslut som kommer få mig att må bra. 


Julafton var helt fantastiskt. Precis lagom, god mat och trevligt sällskap. Lika så nyår osv. Men det är väl det som är meningen att man ska umgås med nära och kära. 


Om lite mindre än en månad åker jag till stockholm med Martina, Maria och Marielle. Det kommer bli hur bra som helst. Gå på Gavin Degraw, ut på stureP, shoppa, bo på hotell! Kan inte bli så mycket bättre. Skönt att komma bort från vardagen för en dag eller två. 


Idag är ja barnvakt åt min sötaste lillasyster, jag sitter just nu och kollar på twilight tillsammans med lillskruttan :) Sen tänkte vi gå ut och leka i snön..


Så nu har man uppdaterat lite igen, men jag hade ingen fantasi om vad man ska skriva så det kanske blir mer sen när jag får lite mer ideer ^^


   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kommer ni kunna läsa om mig och mitt liv. Kommer nog bli mycket jobbprat och andra roligheter,

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards